Home > Artykuły, Dostawcy Usenetu > Ponad 300GB za darmo w Usenet.nl

Ponad 300GB za darmo w Usenet.nl

Usenet.nl to oprócz oferty UseNeXT najgorętsza oferta dla użytkowników, którzy chcą pokosztować szybkości działania Usenetu. Najważniejszym udogodnieniem dla użytkownika jest fakt, że po zapisaniu się uzyskujemy 14-dniowy okres testowy z limitem danych 300GB. Całkowicie za darmo. Fajnie, prawda?

Oferta naprawdę ciekawa, a przy tym jasna i prosta. Przyjrzyjmy się szczegółom.

Mamy 14 dni i ponad 300GB do wykorzystania. Tak naprawdę to mamy 5GB do wykorzystania w nielimitowanej prędkości, a pozostałe 300 GB gdzie prędkość ograniczona jest do 2Mbit/s. Do tego otrzymujemy darmowy czytnik do ściągnięcia – bardzo prosty i intuicyjny.

W czasie tych 14 dni możemy zrezygnować z usługi za pomocą panelu administracyjnego, do którego otrzymujemy login i hasło albo zdecydować się na wybór jednego z dwóch planów abonamentowych:
-Compact, gdzie płatność następuje co miesiąc i wynosi 11,99 €,
-Relax, gdzie płatności jest wykonywana za rok z góry i wynosi 99 €, co daje nam 8,33 € za miesiąc.

Jeśli usługa nam się spodoba i będziemy chcieli skorzystać z usług Usenet.nl to należy zdecydować się na wybór konta Compact lub Relax. Automatycznie aktywne zawsze jest konto Relax. Możemy to zmienić do czasu upływu okresu testowego.

W przypadku, gdy chcemy zrezygnować z usługi usenetu w serwisie Usenet.nl należy przed upływem 13 dni okresu testowego anulować ją w panelu administracyjnym. Regulamin mówi o anulowaniu usługi nie później niż 1 dzień przed upływem terminu – stąd te 13 dni. Możemy to zrobić na trzy sposoby:
-w panelu administracyjnym,
-wysyłając e-mail,
-pisemnie.
Gdy z niewiadomych powodów zapomnimy o anulowaniu usługi w Usenet.nl to przejdziemy w okres płatny. Zapłacimy wtedy albo za konto Compact albo za konto Relax. Automatycznie aktywne zawsze jest konto Relax, które możemy zmienić na konto Compact w okresie testowym.

Parametry tych kont są identyczne, bo mamy do ściągnięcia z maksymalną możliwą prędkością 35GB danych i 600 GB z prędkością limitowaną do 2MBit/s. Łącznie możemy w miesiąc ściągnąć aż 635GB danych.

To ogromna ilość. Sam nie wykorzystuję takich limitów danych. A tutaj jeszcze w okresie testowym mamy ponad 300GB co wydaje się jak dla mnie ogromną ilością danych. Do tego ten czytnik z intuicyjną obsługą połączony z wyszukiwarką. Moim zdaniem to bardzo ciekawa oferta.

Zapraszam do testowania i korzystania z konta Usenet.nl . Zawsze jednak należy zaznajomić się z regulaminem. Gdyby istniały jakikolwiek niedopowiedzenia lub zapytania postaram się na nie odpowiedzieć.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter

Artykuły, Dostawcy Usenetu , , , , , ,

  1. Norbert
    marca 12th, 2011 at 07:29 | #1

    No cóż policzmy 300 gb avik zajmuje 700mb około 400 filmów przez 14 dni
    28 filmów dziennie,brakuje godzin by to przerobić.
    Oferta dobra dla tych co ściągają wszystko jak leci hurtem.
    Jak dla mnie lepszym rozwiązaniem jest opcja astry 180gb za 25 dolców.
    Nie ściągam wszystkiego jak leci ale od czasu do czasu(no powiedzmy ciut więcej)jakiś film,aktualizację programu i mp3(muza dobra na wszystko)
    300 gb to nic tylko ściągać trzeba i archiwizować komputer już nam całkiem przejmnie życie.

  2. Rafal Olszak
    marca 12th, 2011 at 08:55 | #2

    Masz rację. Osobiście nie wykorzystałbym takiej ilości danych w tak krótkim czasie. No, bo przecież nie samym usenetem człowiek żyje ;) – tutaj narażam się wszystkich geekom, szczególnie tym poza Polską. W takich sytuacjach tzw. konto blokowe czyli takie gdzie mamy określoną ilość danych np. 180GB do wykorzystania w nieokreślonym czasie to super wybór.
    Na pewno są osoby, które korzystają na maksa z kont usenetowych i wtedy konto unlimited czyli takie bez limitów danych z płatnością co miesiąc to super wyjście. Oferta Usenet.nl czy UseNeXT w okresie testowym wtedy ma duży sens. Nietrudno sobie wyobrazić sytuację, kiedy mając taki wysoki limit zakładający konto obsługuje siebie i wszystkich dookoła albo w jakiś sposób pozwala innym osobom na korzystanie z konta. Co do wątpliwości jednak czy to działanie jest zgodne z zapisami regulaminów odsyłam do innych wpisów i komentarzy. Może wkrótce jak znajdę chwilę czasu opublikuję wpis na ten temat. W każdym razie użycie konta przynajmniej na samym początku jest naprawdę spore, bo prowadzi się testy, ściąga się różne rzeczy itp. Wtedy, szczególnie w czasie testów warto mieć duży zapas danych, który praktycznie oznacza brak limitu.

  3. Michal
    stycznia 2nd, 2013 at 22:50 | #3

    hej,

    wlasnie sie skusilem na usenet.nl w trialu i po sciagnieciu 5ciu GB w trybie szybkim nie moge juz nic wiecej sciagnac, bo aplikacja krzyczy ze limity sie wyczerpaly. Gdzie te moje 300 baniek? Znaczy 300 GB? ;)

  4. Rafal Olszak
    stycznia 3rd, 2013 at 13:47 | #4

    Z tego co pamiętam w oprogramowaniu powinna być możliwość przełączania między oboma trybami.
    Może to być spowodowane też tym, że oprogramowanie automatycznie przełącza się w tryb PowerMode. Wtedy należy zmodyfikować ustawienia: wybierz „Settings” -> „Miscellaneous”. Odznacz opcję „Automatically switch to PowerMode if a file cannot be downloaded in EcoMode”. I sprawdź czy pójdzie. W innym przypadku należy skontaktować się z supportem.

  5. Michal
    stycznia 3rd, 2013 at 23:05 | #5

    Ok, troche sie zgapilem, bo mimo ze apliakcja krzyczy ze transfer sie wyczerpal, to dalej sciaga tylko z transferem okolo 1Mbit. Znaczy sciagala, bo dzis np nie moge w ogole sie podlaczyc, mimo ze nic nie zmienialem w ustawieniach apliakcji a nawet ja przeinstalowalem. Tak jakby serwer usenet.nl padl albo zostal wylaczony. Jestem na UPC 30Mbit, nie sadze zeby nagle operator zablokowal mojemu IP dostep do Usenetu.

  6. Rafal Olszak
    stycznia 4th, 2013 at 08:46 | #6

    Jeśli w oprogramowaniu jest możliwość to zmień port, na którym się łączysz z serwerem. W ten sposób sprawdzisz czy ktoś nie zblokował Ci portu. Praktycznie ani razu nie miałem przypadku braku możliwości połączenia z serwerem. Także na Usenet.nl chociaż z ich usług już nie korzystam. I pomijam przypadek z just4today, który zblokował możliwość łączenia. Ale to darmowe dojścia do usenetu. W przypadku płatnych wszystkim zależy na wysokiej jakości usługi.

  7. Michal
    stycznia 4th, 2013 at 09:30 | #7

    korzystam z oprogramowania dostarczanego domyslnie przez usenet.nl. zaraz po zarejestrowaniu triala i instalacji readera wszystko smigalo jak zloto, do momentu wylaczenia kompa. po ponownym wlaczeniu nastepnego dnia juz sie nie moglem polaczyc. moge w sofcie ustawic port – na 119 nie poszlo, jest jeszcze drugi port, na nim nie probowalem. zastanawiam sie tez jak sie podlaczyc do usenetu.nl przez mobilne readery? jak wpisuje w nazwie serwera usenet.nl to w ogole nie chce sie podlaczyc.

  8. Rafal Olszak
    stycznia 4th, 2013 at 09:44 | #8

    Za pomocą softu usenet.nl możesz łączyć się albo na porcie 119 albo na 443. W pierwszym przypadku masz połączenie nieszyfrowane, w drugim szyfrowane ssl.
    W przypadku kiedy chcesz połączyć się za pomocą innego czytnika musisz zdefiniować jego ustawienia tj. podać nazwę serwera, z którym się łączysz, port i musisz podać dane do autentykacji. W przypadku usenet.nl powinno to wyglądać mniej więcej tak:

    serwer:news1.usenet.nl
    port: 119 albo 443
    dane do autentykacji np. unf-xxxxxxx@usenet.nl i hasło do tego wpisane w odpowiednie pole

    Mam nadzieję, że to pomoże.

  9. Michal
    stycznia 4th, 2013 at 09:52 | #9

    wielkie dzieki. nazwe serwera znalazlem juz sam, natomiast przeoczylem format loginu ;) sprobowalem ze smartfona wybadac czy serwer dziala i okazuje sie ze dziala, wiec jesli w domu wciaz bedzie blad polaczenia to znaczy ze albo provider poblokowal porty albo jest jakas inna przyczyna. dziwna sprawa.

    tak swoja droga, czy do sciagania binariow nada sie GrabIt?
    jeszcze raz dzieki.

  10. Rafal Olszak
    stycznia 4th, 2013 at 10:48 | #10

    Jest tak jak piszesz. Teraz wiesz, ze to albo sprawa twojej sieci LAN (router, komputer) albo dostawcy internetu (UPC). Oczywiście zakładam, ze smartfonem łączyłeś się w sieci GSM lub innej sieci WIFI niż twoja domowa. W innym przypadku wskazywałoby to na problem z Twoim komputerem.
    Do pobierania plików z grup binarnych możesz użyć programu obsługującego format plików NZB np. GrabIt, Alt.Binz, SABnzbd etc. albo któregoś z downloaderów takich jak Unzbin, GetNZB etc. Te, które wymieniłem to są darmowe programy na systemy Windows z wyjątkiem SABnzbd, który można instalować na OS X, Linux i Windows. Poza nimi jest sporo innych czytników, także płatnych.

  11. Michal
    stycznia 4th, 2013 at 12:17 | #11

    ze smartfona laczylem sie po 3g i do serwera dobilem sie bez problemu. sprobuje sie nim podlaczyc z domowego wifi, zobacze czy to cos na routerze czy na kompie. dzieki.

  1. Brak jeszcze trackbacków

Newshosting, Easynews,UsenetServer zwiększają retencję

Walka na retencję danych trwa w najlepsze. Naprawdę niewiele dzieli nas od bariery 1000 dni retencji danych binarnych. Na pewno...

Close