Domů > Novinky > Je třeba vědět o programu xp2p

Je třeba vědět o programu xp2p

Sorry, this entry is only available in Polski.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter

Novinky , ,

  1. Anonymní
    28.03.2011 na 00:01 | #1

    Witam,ciekawy ten Twój wpis,dla mnie ten serwis to lipa,coś jak pobieraczek.pl-z nimi tez miałem problem,ale chyba już odpuscili,bo postraszyłem ich uokikiem.Nie korzystajcie ludzie z tego typu serwisów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Anonymní
    29.03.2011 na 15:55 | #2

    ja niestety to ściągnąłem i zainstalowałem i jestem przy akceptacji umowy ale nie chce tego zrobić może mi ktoś pomóc ??

  3. Anonymní
    29.03.2011 na 19:03 | #3

    czy jest to program darmowy?

  4. Rafal Olszak
    29.03.2011 na 20:04 | #4

    W czym mogę Ci pomóc? Ściągnąłeś – stało się. Program wymaga abyś zaakceptował umowę? Przeczytaj umowę, jeśli nie jesteś w stanie zaakceptować warunków umowy albo nie rozumiesz zapisów umowy to jej nie akceptuj. Jeśli nie chcesz już korzystać z programu to go odinstaluj. Nic się nie stało, głowa do góry ;)

  5. Rafal Olszak
    29.03.2011 na 20:05 | #5

    Odsyłam do regulaminu. Tam wszystko jest napisane. Za program nie trzeba płacić jednak samo ściągnięcie programu rozumiane jest jako zawarcie umowy licencyjnej na program. Możemy jednak używać go za darmo. Ale żeby miało to sens i tak trzeba zarejestrować program, a więc zapłacić przez PayPal 1 zł brutto albo za pomocą sms-a 23,18 zł – ale czy to kwota brutto czy netto to nie wiem niestety, bo nie próbowałem szczęścia ;) .

  6. karola
    03.04.2011 na 01:50 | #6

    Ten program to jakiś shit ni da sie odinstalować:-( wcale nie chce i nie chcialam go używać. Czy ktos mi moze powiedziec jak to cos usunąć?

  7. Anonymní
    05.04.2011 na 21:56 | #7

    @karola

    uruchom komputer ponownie i zanim odpali się ten program wejdz w panel sterowania dodaj usuń programy po czym odinstaluj syfa!!

  8. ZalTegoSyfa!
    06.04.2011 na 15:18 | #8

    A ja zrobiłem tak jak mówisz i gówno !!!! nie chce się odinstalować pisze przygotowywanie do usunięcia programu 0% i już czekam z 10 minut i ciągle 0 co mam zrobić pomocy !!!!!!!!!!!

  9. Rafal Olszak
    07.04.2011 na 16:01 | #9

    Wystarczy zrobić 2 rzeczy:

    1. CTRL-ALT-DEL i musisz zakończyć proces java.exe .
    2. Trzeba usunąć program XP2P z systemu więc Start>Panel Sterowania>Dodaj lub usuń programy. Znajdujesz program XP2P i usuwasz go.

    Możesz jeszcze usunąć do końca cały katalog instalacyjny – domyślnie to jest C:\Program Files\XP2P i poczyścić rejestr systemowy. To powinno załatwić sprawę definitywnie.

  10. Robson
    09.04.2011 na 03:18 | #10

    no i to pomogło wielkie dzieki

  11. Sebo
    09.04.2011 na 22:14 | #11

    @ZalTegoSyfa!
    też mam ten problem, ciągle jest 0% w tym pasku , POMOCY !!!

  12. Rafal Olszak
    10.04.2011 na 00:11 | #12

    Możesz spróbować też w ten sposób (Win XP): wejdź w Start > Uruchom > wpisz msconfig – otworzy się okienko > zakładka uruchamianie > znajdź program xp2p i odznacz. Potem restart kompa i nie powinien się już uruchomić. Wtedy usuwasz program.

    Dla Windows Vista i Windows 7 mamy: Start > na dole w okienku wyszukiwania wpisujemy msconfig i po odnalezieniu programu uruchamiamy go > zakładka uruchamianie > znajdź program xp2p i odznacz. Potem restart kompa i nie powinien się już uruchomić. Wtedy usuwasz program.

  13. milgaz
    13.04.2011 na 08:49 | #13

    Dałem się nabrać.Wysłałem opłatę za pomocą SMS-a i jestem 23,18zł w „plecy“ZŁODZIEJE.

  14. Rafal Olszak
    13.04.2011 na 09:08 | #14

    Szkoda, że nie poszukałeś informacji o kosztach wysłania smsa. Mam nadzieję, że było warto. Według regulaminu wygląda to na opłatę jednorazową więc to chyba na tyle i teraz można korzystać do woli z programu i możliwości, które oferuje. Ale sprawa jest delikatna, bo jak wiadomo niewiele osób czyta regulaminy i potem mogą się zdziwić.

  15. milgaz
    13.04.2011 na 14:57 | #15

    @Rafal Olszak
    Rafał ja opłaciłem i miałem dwa dni ten program,nawet pobrałem jeden kpl.album Mp3.Na koniec drugiego dnia zostałem wyłączony i po zawodach.Jak mi to wytłumaczysz?

  16. Rafal Olszak
    14.04.2011 na 08:15 | #16

    Nie da się tego normalnie wytłumaczyć. Miejmy nadzieję, że to tylko sprawa techniczna.
    Jedno co mogę powiedzieć to żeby uważać na takie kuszące okazje i dokładnie zapoznać się z regulaminem.

    W Twoim przypadku najlepiej napisać na adres kontaktowy, który podają na stronie czyli biuro@erazma.pl . Potem pomyślimy, co można zrobić. Daj znać czy odpisali.
    Dobrze, że opisałeś swoją sytuację, bo to na pewno pomoże innym.

  17. krzys1965
    26.05.2011 na 19:14 | #17

    Witam…skusila mnie ich propozycja, nie powiem, ale napisalem do nich najpierw i powiedzialem ze mieszkam za granica i oplacenie tego 1zl jest dla mnie trudne, a SMS to czyste zlodziejstwo. Napisalem wiec, ze skoro sa tak pewni ze dziala to poprostu jak marzenie, szybko i duza baza do dyspozycji to niech dadza mi jednodniowy nawet dostep dla sprawdzenia, a jak sie przekonam ze to „super prawda“ to wysle im i wieksze pieniadze, bez bolu, poprostu chce wiedziec za co zaplace…odpowiedz mnie zaskoczyla, biuro erazma napisalo ze dla klientow z zagranicy kod aktywacyjny wysylaja za darmo…dostalem ten kod i zaczalem sciaganie, wiekszosc kapala do oklo 1kb/s, ale jeden film poszedl na maxa 1,4Mb/s reszta to qpa…program to zmora, nidoroba, wiesza sie i zrywa polaczenie…tlumaczyli sie ze przenosza sie na nowe stabilniejsze servery…moze byc to prawda…ale jak zglosilem i o niedomaganiach i wymaganiach programu…mam do tej pory zero odpowiedzi….mam nadzieje ze to poprostu problemy techniczne i czekam…poki co nie placcie…powodzenia

  18. krzys1965
    26.05.2011 na 19:19 | #18

    a tak na marginesie….bylby to fajny pomysl…bardzo podobny do wielkiekino.eu az milo wspomniec, ale oni ponoc juz siedza, albo maja problemy z prawem w kazdym razie takich jak oni juz nie ma…szkoda

  19. Rafal Olszak
    26.05.2011 na 20:28 | #19

    Może i masz rację co do tego pomysłu. Twój głos i opinia na pewno są bardzo ważne i wielu czytelnikom pomogą w dokonaniu wyboru. Co do programu… Ja staram się być obiektywny i nikogo nie skreślam. Niestety gdy widzę nie dość jasno sygnalizowaną konieczność zapłaty za sms-a w takiej kwocie, a mozliwość zapłaty PayPal-em ukrytą w zapisach regulaminowych albo program, którego bezstresowo użytkownik nie może odinstalować i wiele innych kwiatków… To uważam, że coś tutaj nie do końca zagrało delikatnie mówiąc ;)

  20. Antypobieraczek
    04.06.2011 na 02:09 | #20

    Naciągacze w stylu pobieraczek.pl
    Nie pobierajcie tego programu ! bo może mieć ukrytego keylogera albo inne świństwo, które otwiera wasze porty dla hackerów :(

  21. Rafal Olszak
    04.06.2011 na 07:50 | #21

    Pobieraczek i XP2P to dwie odmienne w działaniu usługi. Nie można ich łączyć. Pobieraczek sprzedaje dostęp do usenetu i swoim działaniem wywołał burzę w Polsce. Poza kwestionowanym modelem biznesowym Pobieraczek bazuje technicznie na wszelkich zaletach grup dyskusyjnych i zaleca stosowanie darmowego programu GrabIt do łączenia się z ich serwerami.

    XP2P natomiast działa na innej zasadzie i rzeczywiście kwestia opłaty jest mocno dyskusyjna. Wiadomo, że niewielu użytkowników ma czas i chęci na czytanie regulaminów i duża opłata za sms-a zaskakuje. Inną kwestia pozostaje jakość korzystania z programu opisywana w komentarzach. Co do ukrytych backdoorów nie sprawdzałem. Trzeba zbadać sprawę. Sama kwestia problemów z usunięciem programu jest mocno dyskusyjna. Żadna szanowana firma nie pozwala sobie na takie wpadki.

    Zgadzam się co do tego, że jasno i na każdym etapie trzeba użytkownika informować o opłatach. UseNeXT i Usenet.nl, których działania za granicą były mocno dyskutowane na każdym etapie rejestracji wprowadziły taka informację. Niestety taka informacja według mnie była niedostateczna w przypadku Pobieraczka – i dostał za to odpowiednia karę od właściwego organu Państwa. Niestety według mnie działanie informacyjne XP2P jest również niewystarczające nie mówiąc o stronie technicznej. Ale kto wie? Może poprawią jeszcze te niedociągnięcia.

  22. Oszuści
    04.06.2011 na 14:45 | #22

    nie instalujcie tego gó***, to jedne wielkie oszustwo. Zainstalowałem to tylko żeby zobaczyć jak to wygląda a potem tego nie mogłem wyłączyć, nawet w menadżer zadań nie figuruje ten program nigdzie na liście przez co nie ma jak tego wyłączyć, chyba jedyny sposób to wysłać sms ale nie dawałem za wygraną! Odpaliłem na nowo komputer a program się automatycznie uruchomił i dalej nie można wyłączyć masakra. Najgorsze to to że program zasłaniał inne okienka które uruchamiałem.

    Jak dacie się nabrać na to to jedyny sposób to uruchomić system w trybie awaryjnym i odinstalować to ścierwo. UWAGA NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!!!!!

  23. Rafal Olszak
    04.06.2011 na 15:01 | #23

    No niestety emocje biorą górę. Proszę o trochę umiaru. Program jest taki jaki jest i faktycznie podnosi ciśnienie. Jedyne wyjście to nie kusić się na ładnie brzmiące hasła, a ewentualnych prób dokonywać na maszynie, którą poświęcamy na takie zabawy. Temat o XP2P jak widać jest ważny i wielu użytkowników ma z tym programem problemy.

  24. mirmur
    24.07.2011 na 21:14 | #24

    TOTALNE GOWNO –nie instalujcie tego badziewa bo pozniej tylko tryb awaryjny pomaga–dziwne ze ktokolwiek pozwala na wysylanie na serwer takiego badziewia i jeszcze raz badziewia

  25. habit
    24.07.2011 na 23:15 | #25

    wyłącz java, wykasuj program w panelu sterowania lub wydrzyj go na silę programikiem usuwającym wszystko !!znajdziesz go w googlach
    i więcej się nie pchaj bo jest to wyjątkowe gówno!!!

  26. topola121
    10.08.2011 na 11:30 | #26

    Niewiem nawet czy ten program byl coś wart,bo po mimo tego że zaplacilem przestal dzialać wtym samym dniu,niewiem teraz co robić czy próbować go wyrzucić czy poczekać że kiedyś go uruchomię (malo się znam na komputerze .

  27. klemens244
    18.09.2011 na 09:31 | #27

    Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie
    z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów lub kodeksem postępowania cywilnego.
    Uprzejmie informujemy, iż Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów jest właściwy w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów podejmowanej jedynie w interesie publicznym (art. 1 ustawy), a zatem nie podejmuje działań w sprawach indywidualnych, mających charakter cywilnoprawny, jak również nie prowadzi działalności w zakresie poradnictwa ani na rzecz konsumentów ani na rzecz przedsiębiorców.
    Udzielaniem porad prawnych i pomocy prawnej konsumentom w sporach
    z przedsiębiorcami zajmują się organizacje konsumenckie oraz powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów wykonujący zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony konsumentów. Lista oraz dane teleadresowe organizacji konsumenckich i powiatowych rzeczników konsumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu (www.uokik.gov.pl).

    Natomiast Prezes UOKiK realizuje cele ustawy o ochronie konkurencji
    i konsumentów, zgodnie z którą do jego zadań należy w szczególności sprawowanie kontroli przestrzegania przez przedsiębiorców przepisów ustawy. I tak, Prezes UOKiK wydaje,
    w przypadkach określonych ustawą, decyzje w sprawach przeciwdziałania praktykom ograniczającym konkurencję, w sprawach koncentracji lub podziału przedsiębiorców oraz przeciwdziałania praktykom naruszającym zbiorowe interesy konsumentów, a także decyzji w sprawach kar (art. 31 pkt 1 i 2 ww. ustawy).

    Jednocześnie wyjaśniamy, że Prezes UOKiK informację na piśmie o sposobie załatwienia zgłoszonej sprawy wraz z uzasadnieniem przekazuje w odpowiedzi na formalne zawiadomienie (art. 86 ust. 4 ustawy). Zawiadomienie takie zgłasza się na piśmie wraz
    z uzasadnieniem (art. 86 ust. 1 i art. 100 ust. 1 ustawy), może ono w szczególności zawierać: wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane naruszenie ustawy o ochronie konkurencji
    i konsumentów, opis stanu faktycznego, uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy
    a także dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie. Do zawiadomienia dołącza się wszelkie dokumenty, które mogą stanowić dowód naruszenia przepisów ustawy(art. 86
    ust. 2 i 3).

  28. klemens244
    18.09.2011 na 09:32 | #28

    Szanowny Internauto,
    Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydała decyzję, w której zakwestionowała praktyki portalu pobieraczek.pl, umożliwiającego pobieranie różnych plików. Urząd nakazał spółce Eller Service – właścicielowi portalu pobieraczek.pl zmianę sposobu informowania o swoich usługach.
    Aby skutecznie chronić konsumentów, w tym wypadku, niezbędne było nadanie niektórym punktom decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności. Przedsiębiorca jednak odwołał się od rygoru i decyzji do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jeżeli sąd podtrzyma rygor, Urząd będzie sprawdzał jego wykonanie. W konsekwencji, UOKiK będzie mógł nałożyć na przedsiębiorcę karę finansową – do 10 tys. euro za każdy dzień zwłoki w wykonaniu decyzji.

    Jednocześnie informuję, że biuro prasowe UOKiK nie udziela porad indywidualnych. Zgodnie w ustawą o dostępie do informacji publicznej, w ramach udostępniania informacji publicznej UOKiK nie prowadzi poradnictwa konsumenckiego.
    Na przyszłość w przypadku problemów konsumenckich radzę kontakt z jedną z organizacji konsumenckich (Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Federacja Konsumentów lub Powiatowy Rzecznik Konsumentów) lub bezpłatną infolinią konsumencką 0 800 007 707.
    Konsumenci mogą zadać pytanie również za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza dostępnego pod adresem http://www.skp.pl/formularz/.
    Pozdrawiam,
    Artur Kosim

    Biuro Prasowe
    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej

    Plac Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa
    tel: (22) 55 60 314
    fax:(22) 826 11 86