Przy rejestracji konta po lewej stronie UsenetServer zawsze podaje do kiedy możesz zrezygnować z triala. Podają dokładny dzień i godzinę.
Anulować konto możesz w następujący sposób:
1.W panelu użytkownika. Na stronie głównej UsenetServer w prawym górnym rogu masz przycisk „Login”. Logujesz się wpisując swój login i hasło, które otrzymałeś w mailu. Klikasz opcję „Stop Autorenew” lub inną jeśli wprowadzili w tzw. międzyczasie. Potwierdzenie powinno przyjść na maila.
2. Przez kontakt z supportem. Piszesz na support@usenetserver.com podając informacje jakie wymagają czyli pełną nazwę użytkownika (Full Name), adres mailowy, login i ostatnie 4 cyfry karty kredytowej jeśli taką opcję płatności zaznaczyłeś. Na odpowiedź powinieneś czekać maksymalnie kilka godzin. Czasem proszą o podanie przyczyny rezygnacji. To tylko formalność, żeby mogli poprawiać swoje usługi.
3. Przez kontakt z supportem za pomocą czatu. Na stronie głównej w menu wybierasz stronę „Support“ i później „Live Chat“.
Prosze o informacje jak zrezygnowac z konta testowego bo nie moge znalezc tej informacji na ich stronie po zalogowaniu. Dziekuje
Przy rejestracji konta po lewej stronie UsenetServer zawsze podaje do kiedy możesz zrezygnować z triala. Podają dokładny dzień i godzinę.
Anulować konto możesz w następujący sposób:
1.W panelu użytkownika. Na stronie głównej UsenetServer w prawym górnym rogu masz przycisk „Login”. Logujesz się wpisując swój login i hasło, które otrzymałeś w mailu. Klikasz opcję „Stop Autorenew” lub inną jeśli wprowadzili w tzw. międzyczasie. Potwierdzenie powinno przyjść na maila.
2. Przez kontakt z supportem. Piszesz na support@usenetserver.com podając informacje jakie wymagają czyli pełną nazwę użytkownika (Full Name), adres mailowy, login i ostatnie 4 cyfry karty kredytowej jeśli taką opcję płatności zaznaczyłeś. Na odpowiedź powinieneś czekać maksymalnie kilka godzin. Czasem proszą o podanie przyczyny rezygnacji. To tylko formalność, żeby mogli poprawiać swoje usługi.
3. Przez kontakt z supportem za pomocą czatu. Na stronie głównej w menu wybierasz stronę „Support“ i później „Live Chat“.