@grzesiek
Działania UseNeXT zmieniły się od czasu napisania tego wpisu. Nikt nikomu nie założy konta bez jego wiedzy. Konto, dla którego dane nie zostaną zweryfikowane wygasa po 10 dniach automatycznie. I próba anulowania zakończy się informacją supportu, że konto wygasło automatycznie – zresztą nie można się na nie nawet zalogować. W przypadku okresu Trial i konta zweryfikowanego czyli takiego gdzie podaliśmy dane karty albo Paypal i wszystko zadziałało trzeba anulować konto w odpowiednim terminie.
Co do wtrącenia w to Pobieraczka to Pobieraczek modyfikował działania innych. Z tego co pamiętam to UseNeXT i Usenet.nl wielokrotnie w czasie rejestracji informują o zapisach regulaminu. Co do Pobieraczka, to do czasu kary od UOKiK taka informacja nie była równie jasno akcentowana.
Co do UseNeXT i Usenet.nl to działają na terenie UE i jasno informują klienta, że jest tak i tak. Do rejestracji i aktywacji konta potrzebne jest konto PayPal albo karta kredytowa. Nie jest to więc oferta dla dzieci tylko dla dorosłych. W przypadku Pobieraczka mamy inną sytuację i nie należy mieszać tutaj tego serwisu.
@Grzesiek
coś jednak jest na rzeczy z wiarygodnością tego serwisu. Po dokonaniu rejestracji zgodnie z instrukcją oraz podaniu danych karty kredytowej, nie nastąpiło żadne przekierowanie do panelu użytkownika. Nie przyszedł też Ż A D E N mail potwierdzający cokolwiek. Słowem, tak jakbym wysłała dane karty w świat (i https nic tu nie znaczy).
BRAK też JAKIEJKOLWIEK odpowiedzi od supportu. Pozostał mi jedynie jeszcze telefon do San Marino (bo tylko taki jest podany do kontaktu).
Skoro tak niefajnie działają, więc wojna.
Ale sprawdziłam jeszcze opcję z fałszywymi danymi przy logowaniu. Po ponownej próbie zarejestrowania ale podaniu już fikcyjnych danych osobowych oraz nieprawdziwego nr karty, rejestracja nastąpiła poprawnie ale pojawił się komunikat z prośbą o uzupełnienie danych dotyczących płatności.
Teraz pozostała mi tylko wycieczka do banku z prośbą o pomoc w ochronie środków na karcie.
Reasumując NIE KORZYSTAJCIE!!
@anna
Z opisu wynika, że piszesz o Usenet.nl . Każdy taki przypadek, o którym piszesz należy piętnować. Daj supportowi chwile czasu na odpowiedź. Na anulowanie usługi masz czas do 13 dni od rejestracji. Ciekaw jestem co odpowiedzą. Odpowiedzi od automatu w drugim przypadku dostałaś natomiast support o tej porze prawdopodobnie nie odpowie Ci ze względu na Święta. Myślę, że sprawa jest do wyjaśnienia. Niestety to nienajlepszy czas na wyjaśnianie problemów jeżeli takie następują. Koniecznie napisz jak sprawa została rozwiązana.
Ja tydzień temu założyłem konto na usenext podając dane paypal i wszystko poszło szybko i sprawnie. Pobrali tak jak ostrzegali, 1€ kontrolnie z konta, co musiałem osobiście zatwierdzić po przekierowaniu ze strony rejestracji usenext na paypal. Konto od tego czasu działa bez zarzutu.
Jak dla mnie to takie działanie to zwykłe oszustwo i naciąganie, a nawet kradzież. Pobieraczek się kłania.
@grzesiek
Działania UseNeXT zmieniły się od czasu napisania tego wpisu. Nikt nikomu nie założy konta bez jego wiedzy. Konto, dla którego dane nie zostaną zweryfikowane wygasa po 10 dniach automatycznie. I próba anulowania zakończy się informacją supportu, że konto wygasło automatycznie – zresztą nie można się na nie nawet zalogować. W przypadku okresu Trial i konta zweryfikowanego czyli takiego gdzie podaliśmy dane karty albo Paypal i wszystko zadziałało trzeba anulować konto w odpowiednim terminie.
Co do wtrącenia w to Pobieraczka to Pobieraczek modyfikował działania innych. Z tego co pamiętam to UseNeXT i Usenet.nl wielokrotnie w czasie rejestracji informują o zapisach regulaminu. Co do Pobieraczka, to do czasu kary od UOKiK taka informacja nie była równie jasno akcentowana.
Co do UseNeXT i Usenet.nl to działają na terenie UE i jasno informują klienta, że jest tak i tak. Do rejestracji i aktywacji konta potrzebne jest konto PayPal albo karta kredytowa. Nie jest to więc oferta dla dzieci tylko dla dorosłych. W przypadku Pobieraczka mamy inną sytuację i nie należy mieszać tutaj tego serwisu.
@Grzesiek
coś jednak jest na rzeczy z wiarygodnością tego serwisu. Po dokonaniu rejestracji zgodnie z instrukcją oraz podaniu danych karty kredytowej, nie nastąpiło żadne przekierowanie do panelu użytkownika. Nie przyszedł też Ż A D E N mail potwierdzający cokolwiek. Słowem, tak jakbym wysłała dane karty w świat (i https nic tu nie znaczy).
BRAK też JAKIEJKOLWIEK odpowiedzi od supportu. Pozostał mi jedynie jeszcze telefon do San Marino (bo tylko taki jest podany do kontaktu).
Skoro tak niefajnie działają, więc wojna.
Ale sprawdziłam jeszcze opcję z fałszywymi danymi przy logowaniu. Po ponownej próbie zarejestrowania ale podaniu już fikcyjnych danych osobowych oraz nieprawdziwego nr karty, rejestracja nastąpiła poprawnie ale pojawił się komunikat z prośbą o uzupełnienie danych dotyczących płatności.
Teraz pozostała mi tylko wycieczka do banku z prośbą o pomoc w ochronie środków na karcie.
Reasumując NIE KORZYSTAJCIE!!
@anna
Z opisu wynika, że piszesz o Usenet.nl . Każdy taki przypadek, o którym piszesz należy piętnować. Daj supportowi chwile czasu na odpowiedź. Na anulowanie usługi masz czas do 13 dni od rejestracji. Ciekaw jestem co odpowiedzą. Odpowiedzi od automatu w drugim przypadku dostałaś natomiast support o tej porze prawdopodobnie nie odpowie Ci ze względu na Święta. Myślę, że sprawa jest do wyjaśnienia. Niestety to nienajlepszy czas na wyjaśnianie problemów jeżeli takie następują. Koniecznie napisz jak sprawa została rozwiązana.
Ja tydzień temu założyłem konto na usenext podając dane paypal i wszystko poszło szybko i sprawnie. Pobrali tak jak ostrzegali, 1€ kontrolnie z konta, co musiałem osobiście zatwierdzić po przekierowaniu ze strony rejestracji usenext na paypal. Konto od tego czasu działa bez zarzutu.