Warning: ob_start(): non-static method wpGoogleAnalytics::get_links() should not be called statically in /home/usenet/domains/usenet.info.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-google-analytics/wp-google-analytics.php on line 259
Usenet.info.pl » Vidyo pod skrzydłami Juniper Networks. Boom w systemach dla wideokonferencji
Home > Aktualności > Vidyo pod skrzydłami Juniper Networks. Boom w systemach dla wideokonferencji

Vidyo pod skrzydłami Juniper Networks. Boom w systemach dla wideokonferencji

vidyoFirmy kojarzone do tej pory wyłącznie ze sprzętem sieciowym inwestują w systemy umożliwiające wideokonferencje. Startup Vidyo ogłosił, że podczas obecnej rundy pozyskiwania finansowania Juniper Networks dołączył jako partner strategiczny do inwestorów Vidyo poprzez swój fundusz Junos Innovation Fund. Nieznana jest dokładna wysokość inwestycji ale Vidyo zebrało podczas tej rundy 97 milionów dolarów.

Vidyo ma szeroki portfel produktów. Przykładowo jako VidyoRoom oferuje systemy 1080p i systemy o niższej rozdzielczości 720p, a co za tym idzie o niższym zapotrzebowaniu na pasmo. Co ciekawe w ofercie Vidyo znajdziemy pełen wachlarz produktów od sal wieloekranowych, zwykłych sal wideokonferencyjnych konkurujących z systemami Cisco TelePresence po rozwiązania desktopowe takie jak VidyoDesktop czy rozwiązania VidyoMobile na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS gdzie konkurencja to Skype Microsoftu i FaceTime Apple’a. Cenowo wygląda to tak, że Vidyo sprzedaje swoje rozwiązanie do wideokonferencji za 40 tys. dolarów i więcej w przypadku 4 ekranów o rozdzielczości 720p HD.

Jak widać systemy rynek systemów telekonferencyjnych stanowi łakomy kąsek dla firm, producentów sprzętu sieciowego. Synergia jest widoczna gołym okiem. Kupując system do telekonferencji musimy zapewnić odpowiednio wydajne połączenia sieciowe. Często wymagana jest częściowa bądź całościowa modernizacja istniejącej sieci. Jedna firma dostarcza sprzęt sieciowy do zapewnienia wystarczająco dużej przepustowości, a druga dostarcza system pozwalający na pełne wykorzystanie tej infrastruktury.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter

Aktualności , , ,

  1. Brak komentarzy
  1. Brak jeszcze trackbacków

Po debiucie Facebooka. Trzy sposoby na zwiększenie przychodów

Debiut Facebooka nie był oszałamiający i prawie wszyscy widzą przed jak trudnym zadaniem stoi ta firma. Musi teraz wypracować równowagę...

Close